21 juni 2009

Speciaal voor kleine mannen zijn er schoenen om langer te lijken


Heb ik toch weer wat leuks ontdekt voor de kleine mannen! Stond jij altijd achteraan bij gym? Heb jij wel eens een blauwtje gelopen omdat je zo klein bent? Er is een oplossing voor las ik net.

Er bestaan schoenen waarmee je maximaal 10 cm langer lijkt dan normaal. Je hoeft niet op stiletto's te lopen, de schoenen zien er (op de plaatjes) redelijk normaal uit.
Toch heb ik een beter idee: als alle vrouwen stoppen met het op hakken lopen, dan lijken alle mannen ook al gemiddeld 5 cm langer. Bijkomend voordeel is dat ik dan niet meer op die "moeilijke" schoenen hoef te lopen. Natuurlijk is het best mooi, een pump met flinke hakken maar comfortabel zijn ze zeker niet. Ik hoor de mannen al denken: ja, maar ik kijk zo graag naar vrouwen op hakken.... En het is zo fijn als we samen over straat lopen dat ze zich wel aan mij vast MOET klampen om niet onelegant op haar gezicht te vallen... Heus, er komt vanzelf wel iets anders voor in de plaats. Ik hoop alleen niet dat het wéér zoiets oncomfortabels is.
Wil je toch nog een stukje langer lijken voor het geval mijn idee geen doorslaand succes gaat worden? Kijk hier eens rond

2 opmerkingen:

  1. Heel erg handig voor mijn man!
    Ik probeer al een tijdje namelijk de perfecte schoenen te kopen voor hem!
    Aangezien hij niet zo groot is, lijkt dit een ideale oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vrouw heeft inderdaad altijd hakken aan, niet dat ik het erg vind maar ik lijk dan een stuk kleiner inderdaad. Nu heeft ze gelukkig schoenen gekocht zonder hakken en voel me weer wat groter!

    BeantwoordenVerwijderen